Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Image

Стоях в чакалнята пред кабинета на личния ми лекар. До мен стоеше жена с малкия си син. В рамките на единия час чакане там, тази жена говореше по-бързо, отколкото вдишваше и издишваше. Имах чувството, че думите бяха въжето, което я държи свързана със земята. Толкова информация се „изля” от нея, че в края знаех повече за нейното семейство, отколкото за някои от най-близките ми роднини.

Дори когато си тръгваше, пороят от думи не спря: „Сега, майче, имаме среща с баба пред шадравана. Но преди това ще минем през един магазин да купим копчета.”

И тогава за първи път чух гласа на момченцето й: „Мамо, май на теб ти трябва и едно копче за уста.”

Едва сдържах смеха си. Всички там си го мислихме, но само 8-годишният хлапак имаше смелостта…или глупостта да го изкаже на глас.

Подозирам, че има моменти, когато Бог се опитва да ни каже: „Трябва ти копче за уста. Аз Съм Богът на Вселената, сътворил Съм небето и земята. Сътворил Съм и теб, с целия ти потенциал. Опитвам се да общувам с теб, но не мога да те достигна. Сърцето и животът ти са твърде шумни, а Аз не бих могъл да крещя. Любовта ми към теб не го позволява. Просто ти трябва тишина за известно време.”

Равномерните вълнички от хвърлено в морето камъче се виждат,  само ако водата е била спокойна преди това. По същия начин – мога да чуя Божия глас, само ако има тишина около мен и в мен.

Как да Го чуя, когато в мен бушуват непрекъснато други вълни: Достатъчно привлекателна ли съм? Дали ще имам успех в този проект на работа? Ами ако идеите ми се изчерпят? Ами ако нямам достатъчно пари? Ами ако не мога да разреша този проблем?

Твърде много задачи, твърде много дейности, твърде много говорене…

Само ако запазя тишина за миг… и ще чувам гласа Му.

Ден след ден…

Вашият коментар

