Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Е, Мик Джагър и хилядите му фенове не спират да го повтарят. И аз покрай тях…

Но реших, че трябва да се науча да бъда доволен човек. Защото най-опасното качество на недоволството и неудовлетворението е, че са заразителни. Ще проникнат във всяко кътче на живота ми и ще го съсипят.

Понякога се чудя: Ако Бог иска от мен да бъда доволна и благодарна, защо не ми дава всичко, което искам? Може би, защото мъдрият родител знае, че най-сигурният начин да отгледаш неблагодарно дете, е да му даваш всичко, което пожелае.

Когато се изкуша да мисля, че някаква промяна в обстоятелствата около мен, би ми донесла щастие – примерно, да имам нов лаптоп (ужасно го искам!) – тогава си правя мислен списък на истински чудните неща, които вече имам:

  • Създадена съм по Божий образ и подобие – имам си относително здраво тяло (повечето ми части си работят нормално :)… ). Как да не бъда благодарна?
  • Бог ме обича. Нарича ме Свое дете и знам, че бъдещето ми е осигурено с Него във вечността. Как да не бъда доволна?
  • Част съм от моята църква. Принадлежа… (толкова много хора са самотни, дори сред тълпата). Принадлежа към голямо духовно семейство, където съм приета и обичана. Как да не бъда удовлетворена?

Ден след ден…

Вашият коментар

