Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Дори най-големият оптимист понякога увесва нос. Какво да кажем за повечето от нас, които се лъкатушим между скапаното настроение и извънредната радост.

Замислих се за нещата, които са подобрявали настроението ми успешно и ги подредих в ето този списък:

1.Повечко слънчице

daffodils

Липсата на слънчева светлина винаги ме е потискала. Затова вдигам по-често щорите в стаята ми. А още по-добре става, ако си отделя време да изляза на слънчице.

2.Ново начинание/проект

2

Всеки творчески проект ми е носил емоционално зареждане и добро настроение. Не знам дали при всички е точно така, но някъде дълбоко в себе си съм сигурна, че Бог е заложил творческата енергия в човека, за да го прави щастлив. Когато с ума или ръцете си изработим нещо, ние удовлетворяваме тази своя нужда от творчество. А това ни зарежда положително.

3.Движение

3-1 3-2

Всяко раздвижване подобрява настроението – дали ще грабнеш колелото, или ще се развихриш в ритъма на танца у дома – едно е сигурно: ще се разведриш.

4.Занимание с любимо нещо

4

Когато се занимавам с любимите си неща, тогава няма място за лошо настроение. Защото самата дейност (фотография, шиене, пеене, рисуване и т.н.) ти носи наслада, а когато изпитваш наслада, не може да си с увиснал нос.

5.Лично време

5

С книга в ръка и чаша топла напитка – няма как да съм нещастна в този момент. Ако всеки от нас си осигурява лично време редовно, по-малко ще сме навъсени.

6.Добро дело за някой друг

6

Работата ми с децата в моята църква е нещо, което ме зарежда многократно. И изобщо всеки доброволен труд в някаква област ни носи удовлетворение и чувство за пълноценност.

7.Любимо филмче

8

Мен лично един добър филм може да ми оправи настроението на момента. Затова не се лишавам от добри филмчета.

8.Моята плейлиста

9

Фен съм на музиката и много често тя ме е изваждала от мрачни настроения. Никога не подценявам силата на една добра плейлиста от любимите ми парчета.

9.Четене на Библията

7

Толкова надежда има в Божието Слово, толкова обещания, дадени на човечеството, толкова любов се лее от страниците на тази книга – няма как да изгубиш радостта си, ако всекидневно черпиш от този Извор на надежда.

Ако чакаме някой друг да ни оправи настроението…ами… я, по-добре се залавяйте и си направете вашия списък… И да си караме по списъците…

Ден след ден…

Вашият коментар

