Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Mother Resting Head on Infant's Chest

„Може ли жена да забрави сучещото си дете, за да не се смили над детето на утробата си?…“ Исая 49:15

Звучи като риторичен въпрос. Иска ми се да кажа: НЕ! Но отдавна знам, че МОЖЕ.

Чувала съм за майки, които оставят новородените си до казани, пред сиропиталища, болници или църкви…

Чувала съм за такива, които ги задушават с възглавница…

Но тези дни съзнанието ми не иска да приеме, това, което чух преди седмица…

Майка, преживяла 7 месеца с бебенцето си (не знам как точно ги е преживяла), го хвърля от втория етаж…

И се питам…

Що за зла сила обитава на тази наша прокълната планета, която е успяла да проникне в генетиката на това така силно заложено чувство – майчинското? Как е проникнала в съзнанието на тази жена и е откраднала сърцето ѝ?

Задвижила е ръцете ѝ…

И е отнела злокобно призванието ѝ да се нарече „майка“…

Моята Библия ми разказва за тази сила. По-точно за тази личност – Сатана. Хората могат да се шегуват колкото си искат с него. Може да си го представят с опашки и без опашки, с рога и без рога.

Но той обожава да бъде смятан за мит, легенда и т.н… Защото, когато не знаеш, че имаш враг на своя територия, тогава си най-лесен за завладяване.

Моята Библия ми разкрива, че този враг е победен враг, но все още изчаква присъдата си. За съжаление, затворен на нашата планета.

Спирам с теологията, защото темата е обширна…

И се връщам в спомените си…

Писала съм за това и преди…

Защо имах баща… когото нямах в живота си? Живях с него…, но без него. Защо той избра да избяга от реалния живот със семейството си и прекара годините си кротко в компанията на алкохола?

Кой открадна сърцето и разума му?

Аз знам кой. Врагът. Но не знам защо.

Ще получа отговора, когато един ден Бог ме прегърне с онази Бащина прегръдка, за която винаги съм копняла…

Защото…

Стихът продължава…

„Може ли жена да забрави сучещото си дете, за да не се смили над детето на утробата си? Обаче те, дори и да забравят, Аз все пак няма да те забравя. Ето, на дланите Си съм те врязал…“ Исая 49:15,16

Той не ме забравя…

Ден след ден…

Comments on: "Може ли майка да забрави детето си?" (3)

  1. Здравей,

    Ще ти пиша за нещо малко по-встрани от темата. Интересувала ли си се кой превод на библията на български е най-точен? Наскоро ми направи впечатление един стих, където казва, че са се събирали в църква, нещо, което е пълен абсурд в контекста на целия нов завет и действително английските преводи са, че са се събирали със църквата, а не в църква.

    Страшното е, че всички стандартни преводи на български промотират там тая идея, че в църква са се събирали, освен някакъв неизвестен превод от 2004 година (всичко това го гледам в bibliata.com).

    Интересно ми е дали си се интересувала от въпросите с преводите на български и какво можеш да ми препоръчаш като добър и точен превод? И ако знаеш какъв е тоя превод от 2004 и откъде мога да го сваля?

  2. Мерси много, линка с английските е невероятен – има на страшно много езици преводи, направо се изумих колко езици има, които не съм ги чувал, примерно езика обо манобо ми стана любим :)) А да и по някакъв начин линка е към John, което ми хареса допълнително 🙂

    А за бг – да , те от библиата.ком ползват същото и аз от там ги сравнявах преводите, като имам време може да ти пусна да видиш тия стихове, за които ти говорих нагоре.

    Сякаш от английските ESV се заформя като точен превод на смисъла, но той пък много рекламиран тоя превод и бие много на комерс нещо. Изобщо английските преводи са с копирайт и не знам какво си и имам чувството, че не може да се разпространяват безплатно и свободно, ако те не са взели пари… което ако е така би било много жалко… може да ги питам дали нямат нищо против да им ползвам превода в мой сайт.

Вашият коментар

