Блог за лична вяра и разбиране за Бога

1IMG_0718

Само ако мога да заживея с ритъма на Неговото слово…

Имам любими книги, които никога на отварям както обикновено. С особена нежност пръстите ми докосват страниците им. Защото животът в тях се е влял някога, преди време, в моя живот.

Само ако можех да потвърдя, че ритъмът на Неговото слово се е влял в ритъма на живота ми…

Защото само Неговия стабилен ритъм е единственото, което би придало сила на дните ми.

Реших да намеря свой начин да втъка Божието слово в нишките на ежедневието си. Да го виждам. Да го вдъхвам.

То да ме вдъхновява…

И си спретнах ето този кът…

2

Споделям с вас стиховете, които избрах да са пред очите ми за известно време.

pic1 pic2 pic3 pic4 pic5 pic6 pic7

Може да си ги изтеглите и да си ги принтирате (много добре стоят принтирани на фото хартия): ИЗТЕГЛИ 

За да сме силни…

Ден след ден…

Вашият коментар

