Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Промъкване

post 130

Не винаги обичам нещата, които се промъкват. Особено някой, който иска да те стресне в тъмното. Или да те погъделичка изненадващо.

Определено не обичам лъжите, които се промъкват в живота ми. Неканени. Неподозирани. Уверени, че ще заличат истината. Че ще съборят вярата ми. Към тях се опитвам да съм бдителна. И бързо да ги разпознавам.

Дадох си сметка, че единственото промъкване, което обичам, е това на Исус в живота ми. Когато излива върху мен благословения, които не съм очаквала. Когато ми напомня за молитви, които съм забравила и занемарила. Обичам как тайно се промъква покрай мен и красиво се движи в места, за които отдавна съм се отказала. И ми дава силата да продължа да опитвам на тези места, защото дори не подозирам каква изненада ми е подготвил чрез Своята благодат.

Обичам когато Господ се промъква в живота ни и го преобразява според волята Си.

Ден след ден…

Вашият коментар

