Блог за лична вяра и разбиране за Бога

post 171

Страст. Горещина. Огън. Енергия. Емоционална интензивност.

Червеният цвят изглежда именно такъв – агресивен и енергичен. Смел, жив и уверен.

Днес мислите ми са в червено. Защото ми се иска Господ да поднови страстта ми за Него. Да Го търся повече и повече с истински плам в сърцето си. Да Го опозная смело, да се приближа уверено към Него, да почувствам топлината на прегръдката Му, интензивността на любовта Му.

Дадох си сметка, че червеното е точния цвят за кръвта и любовта, защото и двете характеризират жертвата, която Христос направи за мен – без дори да съм молила за нея или да съм осъзнавала колко ми е нужна. Той е толкова ярък и жив в начините, по които ме обича.

Иска ми се просто да отвърна със същото. Да бъда поне малко също толкова смела, жива и пламенна в начините, по които Му служа.

Ден след ден…

Вашият коментар

