Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Day by Day (1)

Сигурна съм, че и вашите пощенски кутии са пълни с брошури, празнични диплянки и предложения за „по-добър, по-удобен, по-вкусен, по-лесен и по-красив живот“.

И вместо вниманието ни да се насочи към Единствената причина за празника, този свят се опитва да измести погледа ни от Христос, за да го насочи към всички тези добре украсени оферти, които искат нашето внимание, обожание и най-вече средства. И ако може да ни накарат в хор да запеем „Искам! Искам! Искам!“, вместо „Готов съм да давам! Давам! Давам! Както Ти, Господи, даде!“

Спомням си за един от малкото пъти, когато Исус обяви, че иска нещо:

„Отче, желая където съм Аз, да бъдат с Мен и тези, които си Ми дал, за да гледат Моята слава, която си Ми дал“ (Йоан 17:24).

Изумително е, защото Той има всичко във Вселената, което би си пожелал, и въпреки това копнее за мен и теб. Напусна цялото удобство на Небето, за да извоюва правото ни да бъдем с Него в Неговото царство.

Нека не оставяме напрежението и комерсиализма на празника да отвлекат вниманието ни от Единственият, Който ни обича жертвоготовно. Нека нашето „Искам“ да е запазено главно за Него.

Ден след ден…

Вашият коментар

