Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Постоянство

Day by Day

Мисля си днес, колко често сме готови лесно да се отказваме. Толкова добри планове не са осъществени, защото твърде бързо сме се отказали.

За себе си съм възприела, че е нужно да отговоря на следните три въпроса, преди да се поддам на изкушението да се откажа.

1.Чувствата ми ли са тези, които продиктуваха решението ми? Всеки път, когато съм се отказвала, защото съм била ядосана или разтроена на момента, после съм изпитвала съжаление за това. Затова вече проверявам чувствата си по-прецизно в подобни ситуации.

2.Дадох ли си 24-часов период преди крайното решение? Толкова е важно да си дадеш достатъчно дълго време, за да премислиш внимателно нещата. Много често след 24 часа перспективата е съвсем различна.

3.С решението си да се откажа отразявам ли Бога? Искам във ВСИЧКО да отразявам моя Спасител, а не само в лесните неща. Христос беше категорично постоянен в добрите Си планове и намерения. Нима не можем и ние да бъдем такива?

Ден след ден…

 

Вашият коментар

