Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Radaph

Day by Day

„…благост и милост ще ме следват през всичките дни на живота ми“ (Пс.23:6).

Научих, че еврейската дума за „следвам“ е „radaph“, което буквално означава – преследвам, бягам след нещо, гоня.

Това ми действа утешително да знам, че когато ежедневието с всичките му трудности се опитва да ме преследва, има още нещо, което бяга след мен и ме догонва със сигурни темпове – и това е Божията благост и милост.

Където и да съм, каквото и да преживявам, тези две благословения – благостта Му и милостта Му – неотклонно ще са около мен. Това ме кара да дишам по-лесно. И дори да се усмихна.

Защото тези двете никога няма да ме оставят. Ревностно ще ме преследват до края на живота ми.

Ден след ден…

Вашият коментар

