Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Никога жадни

Day by Day

Изключително тъжен за мен е моментът, когато Исус е на кръста и изрича думите: „Жаден съм!“. Този, Който предлагаше водата на живота, която може да задоволи всяка жажда завинаги, в последните Си земни мигове беше жаден и остана такъв. Не Му дадоха вода. Остана жаден, за да не ни се налага на теб и мен никога да бъдем жадни. Всичко, за което жадуваме, можем да го намерим в Него. Той е Кладенецът, който никога не пресъхва.

И ако днес усетя духовна жажда в себе си, може би просто не съм посетила кладенеца. Или съм се опитала да удовлетворя тази жажда на погрешните места. Нищо не може да се сравни с водата на живота, която получаваме от Христос. Нищо.

Нека не се лишаваме от Неговите живителни глътки. Нека поемаме глътка по глътка от богатството на Словото Му.

Ден след ден…

Вашият коментар

