Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Day by Day

Понякога се налага да попълвам разни анкети. Иска се да кажа неща за себе си: професия, семейно положение, хобита, (най-се дразня, когато се интересуват от месечния ми доход 🙂 ). Но в нито една анкета не се разбира коя всъщност съм аз. За най-важната ми идентичност няма въпрос, а именно, че съм: Божие дете.

Аз съм дъщеря на моя Баща. Това никой не може да ми го отнеме. Могат да отнемат работата ми, църквата ми, физическите ми способности, и по принцип всичко мое. Но никой не може да ми вземе истинската ми идентичност – дъщеря на Царя, Божие дете.

„А на онези, които Го приеха, даде право да станат Божии чеда, т. е. на тези, които вярват в Неговото име“ (Йоан 1:12).

Това сме ние – Божи деца. И такива ще останем през цялата вечност.

Ден след ден…

Вашият коментар

