Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Несравнима награда

day-by-day

„Моите овце слушат гласа Ми и Аз ги познавам, и те Ме следват. И Аз им давам вечен живот; и те никога няма да загинат и никой няма да ги грабне от ръката Ми“ (Йоан 10:27,28).

Бог управлява най-отдалечените ъгълчета на вселената и в същото време копнее да бъде чут от жителите на нашата малка планета. Истински привилегированите сме ние в случая, защото слушането на Неговия глас и следването Му ни носи награда, която не може да се сравни с нищо земно.

Вечен живот.

Дори не знаем какво точно е това. Как се чувстваш, ако живееш вечно? Ако никога, никъде около теб няма и следа от зло. Ще го разберем един ден. Ще го почувстваме.

Сега просто трябва да се вслушваме в гласа Му. И да Го следваме.

Бог богато възнаграждава всеки, който е обучил себе си редовно да слуша гласа Му.

Ден след ден…

Вашият коментар

