Блог за лична вяра и разбиране за Бога

Живот в свобода

day-by-day

„И ще познаете истината и истината ще ви направи свободни“ (Йоан 8:32).

Ако живееш сред лъжи, не си свободен. Роб си на лъжата.

Свободни сме единствено, когато живеем в истина. Всеки от нас търси истината в живота си. И често пъти различните хора живеят в своята различна истина. Защото истината никой не може да ти я наложи. Можеш сам да достигнеш до нея и да избереш дали ще й повярваш.

Чувала съм десетки твърдения, че това или онова е истина. Но само една личност съм чувала до сега да твърди с авторитет:

„Аз съм пътят и истината, и животът“ (Йоан 14:6).

Затова избрах да повярвам в тази Личност на богочовека Исус Христос. Защото Той ми разкри истинската Истина. Посочи ми Пътя, който да следвам. И ме уверява в Живота. Ще живея занапред.

Затова се чувствам свободна. Това знание ми даде невероятна свобода. Но и голяма отговорност. Защото, всъщност, свободата е наша голяма отговорност.

Ден след ден…

 

 

Вашият коментар

