Блог за лична вяра и разбиране за Бога

„Уверен съм в това, че Онзи, който започна добро дело сред вас, ще го доведе до завършек в Деня, когато Христос Исус дойде“ (Филип.1:6, съвр.пр.).

Може би всеки ден греша в нещо. Не ми се иска, но го правя. Губя търпение и казвам неправилните неща. Забравям да се моля за някого, на когото съм обещала да го правя. Изпитвам негативни емоции, които не би трябвало да изпитвам като християнин. Списъкът може да бъде безкраен.

И се идват лошата и добрата новина.

Лошата новина е, че в мен все още цари безпорядък и делата ми далеч не са съвършени. Понякога са изумително несъвършени.

Добрата новина е, че Този, Който е съвършен, ме обича съвършено всеки ден, въпреки моя безпорядък. Напомня ми, че Неговата благодат е в действие и Той не е спрял да работи в мен за моята промяна.

Това е надеждата ми – че Бог е започнал доброто Си дело в мен и ще го завърши.

Ден след ден…

Вашият коментар